Merhaba, bu yazımda sizlere e-ticaretin yeni medyadaki dağıtım kanallarından bahsedeceğim.
İnternet üzerinden yapacağınız her şeyi insanların en çok kullandığı kanallarda tanıtmalısınız ve tabi ki stratejinizi de buna göre ayarlamalısınız. Bir dağıtım kanalıyla başlayalım. Facebook Reklamları... İyi konumlanmış facebook reklamı hedef kitlenizin veya potansiyel hedef kitlenizi dikkatini çekebilir. İnsanları sitenize çekerek daha fazla satış imkanı sunabilir. İlk reklam kampanyanızı bu kanalla başlatmanız mantıklı bir tercih olacaktır. Hedef kitlenizin çoğunun da Facebook kullanıcısı olduğunu tahmin edebiliriz. Bu sayede bu kitleye hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz. Bir diğeri ise Instagram. Görsel olarak sunduğu içeriklerle müşterinizle iletişim kurmanın harika bir yolu diyoruz. Instagram, daha çok kamuoyuna güvenen işletmeler için ürünlerini ve hizmetlerini satmak için kullanılan bir araçtır. Görsel olarak içerik yayınlamanın dışında çekilişler, avantajlar vererek ve size özel, marka bağlılığı bir topluluğu oluşturmak için kullanıcılara hashtag kullanımı kampanyaları yürütebilirsiniz. Ayrıca, hedef kitlenize organik pazarlama yöntemleriyle influencer pazarlama yoluyla ulaşma fırsatını da sizlere sunmaktadır. Bir diğeri ise e-posta pazarlama. E-posta pazarlama markanıza ilgi duyan müşterilerle iletişimde kalmanın yollarından biridir. Sitenizi tekrar ziyaret etmelerine teşvik edecek, ek alışverişler yapmalarını sağlayacak mesajları buradan atabilirsiniz. Son olarak Google Adwords diyelim. Adwords, arama motorunun sitenize gelen ziyaretçi sayısını daha hızlı artırmaya yardımcı olan ücretli web trafiği için kendi reklamcılık hizmetidir. Bunu da kullanarak insanları web sitenize çekebilir ve işin sonunda daha fazla satış elde edebilirsiniz diyerek yazımı sonladırıyorum. Aa, bir şeyi unuttuk. Daha detaylı bilgi almak isteyenler olacaktır aranızda. O zaman sizi bir tıkla yönlendiriyorum. Sağlıcakla kalın :)
Yorumlar
Yorum Gönder