Google Adwords Reklam Stratejileri

Google Adwords'te kullanabileceğiniz reklam stratejilerinden bahsedeceğim. Hangisini kullanmalıyız? sorusu Google Adwors ile yeni ilgilenen birçoğumuzun aklını kurcalamakta. Buradan yola çıkarak umarım sizler için faydalı bir blog olur. Keyifli okumalar...



İlki tıklama başı maliyet teklifi. Tıklama başı maliyet teklifi verdiğinizde, reklamlarınıza tıklama başı ödeme yaparsınız. Kampanyalarınızda maksimum bir tıklama başı maliyet teklifi belirlersiniz. Bu tıklama için ödemek istediğiniz en yüksek tutar olacaktır. Genellikle bundan çok daha düşük bir tutarla ücretlendirilirsiniz. Bu tutara da gerçek tıklama başı maliyet denilmektedir. En çok tercih edilen strateji budur. İkincisi tıklamaları arttırma teklif stratejisidir. Peki, bu nedir? Şöyle söyleyelim. Tekliflerinizi bütçeniz dahilinde olabildiğince çok tıklama almanızı sağlayacak şekilde ayarlayan otomatik teklif stratejisidir. Bir diğeri ise dönüşümleri arttırma teklifidir. Bütçenizi harcarken kampanyanız için en fazla dönüşümü elde etmenize yardımcı olmak amacıyla teklifleri otomatik olarak belirler. Bu strateji, teklifleri her bir açık artırma için uyarlayan açık artırma anında teklif verme gücüne sahiptir. Her şeyde olduğu gibi doğru bir teklif stratejisi uygulamak için planlamanızı ve stratejilerinizi iyi bilmeniz ve yapmanız gerekmektedir. 

Yorumlar