Teknoloji sürekli değişen ve gelişen bir terim olarak hayatımıza girmiştir. Bunu her kurumun yakından takip etmesi ve ayak uydurması gerekmektedir. Sosyal Medya Yönetimi markalar açısından oldukça önemli bir hale gelmiştir. Tabi ki bunun yönetiminin doğru stratejilerle yönetilmesi gerekmektedir. Sosyal Medya sayesinde neler sağlanıyor? diye soracak olursanız birkaç cümleyle bahsetmekte fayda var. Sosyal Medya sayesinde hedef kitleniz ile aracısız, karşılıklı, doğrudan bir iletişim sağlayabilirsiniz. İçerikler oldukça hızlı bir şekilde yayılmaktadır. Hız açısından oldukça avantajlıdır. Sosyal Medya maliyet açısından düşüktür. Bu da markanızı sevindirecek bir durum :) Sosyal Medya ölçümlenebilir, analiz edilebilir önemli bir avantaj. Ürün bilinirliğini arttırır ve reklama da katlı sağlar. Bu bilgilerle Sosyal Medyanın önemini anlamış olmakla beraber yönetilmesinin doğru bir şekilde yapılması gerektiğini vurguluyorum. Sosyal Medya Yönetimi için bir plan oluşturmanız gereklidir. Bunun için de belli soruları dikkate almalısınız. Kime hitap edeceksiniz, hedef kitleniz kim?, Ne paylaşacaksınız?, Ne zaman paylaşacaksınız? (Zamanlama püf nokta), Hangi platformlarda yer alıp, ne amaçla kullanacaksınız?, Markanızın hedefi nedir? gibi gibi... Sorularınızı doğru yanıtlayıp, stratejinizi ona göre belirlediğinizde güzel bir yol izlerseniz ve sabırlı olursanız bu işte başarılı olursunuz. Harcadığınız emeğin, alacağınız karşılıkla ödüllendirilmesi dileğiyle...
Sosyal Medya Yönetimi için yardım alabileceğiniz bir sayfa bırakıyorum. Buraya tıklayıp, saniyeler içinde kendinizi emin ellerde bulabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder